Small logo Tot wel 50% korting
Small logo Vanaf 100,- gratis verzending binnen NL
Small logo 14 dagen ruilen en retourneren

Veelgestelde vragen



Bezorgen en bestellen


Nee. Indien wij iets moeten naleveren betaal je geen verzendkosten.



Indien u geen bevestigingsmail hebt ontvangen, controleer dan altijd eerst uw map “ongewenste mail”. Kunt u de bevestigingsmail daar ook niet vinden, dan kunt u terug kijken in uw bestelgeschiedenis in uw account. Mocht daar ook niks staan, neem dan contact op met de klantenservice.


Plaats je een bestelling van €100,- of meer, dan is standaard verzenden binnen Nederland of België gratis. Plaats je een bestelling onder de €100,- dan wordt er binnen Nederland €6,95 in rekening en voor België €8,95 verzendkosten in rekening gebracht. Voor verzending naar Duitsland geld altijd een bedrag van €14,95.



Kijk hiervoor op de pagina Retourneren



Momenteel verzendt SLB.nl alleen in Nederland en België.



Uw order wordt zorgvuldig verpakt in stevige kartonnen dozen en kan daardoor tegen een stootje.



Ja, u kunt na het invullen van uw factuuradres een eventueel ander bezorgadres invullen.



De bezorger laat een berichtje achter in uw brievenbus en biedt het op een later moment opnieuw aan.



Als je op werkdagen een bestelling plaatst voor 15:00 uur, dan wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden mits de producten voorradig zijn. Bestel je na 15:00 uur, dan versturen wij het pakket de volgende werkdag.



Zodra u ingelogd heeft kunt u bij “Mijn Account” een overzicht vinden met alles wat u besteld heeft.



Nee, het is helaas niet mogelijk om de bestelling af te halen.



Ja, je kan ervoor kiezen om geen account aan te maken. Er kan zonder account gewoon een bestelling worden geplaatst.




Betalingen


Ja, de getoonde prijzen zijn inclusief 21% BTW.



Op SLB.nl kun je betalen met iDeal, Paypal, Sofort en via Bancontact.



Nee, het is niet mogelijk om bestellingen op factuur te plaatsen.




Algemeen


Kleurspecifieke producten kunnen helaas niet geruild worden.



Mocht je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kunt je contact met ons opnemen met onze klantenservice via het contactformulier. Je krijgt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).



Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klik hier voor meer informatie over garantie.